Avatarin |
Wysłany: Nie 17:56, 18 Mar 2007 Temat postu: Jednoski |
|
Miecz:
Arrow Opętany(pierwsza forma,walka wręcz-miecz)
Arrow Berserker(walka wręcz-topory)
Arrow Antypaladyn(walka wręcz-wielki topór)
Arrow Rycerz Piekieł(walka wręcz-miecz piekieł)
Jednostka Unikatowa:
Arrow Czart(brak ulepszeń,walka wręcz-pazury/trucizna)
Magia:
Arrow Wyznawca(pierwsza forma,walka na dystans-magia-sześć celów-ogień)
Arrow Czarnoksiężnik(walka na dystans-magia-sześć celów-ogień)/Czarownica(walka na dystans-magia-jeden cel-przemiana przeciwnika)
Arrow Sobowtór(walka wręcz-pazury/na dystans-magia-samoprzemiana w przeciwnika lub sojusznika) lub Demonolog(obydwaj od Czarnoksiężnika,walka na dystans-magia-sześć celów-ogień)/Wiedźma(od Czarownicy,walka na dystans-magia-jeden cel-przemiana wroga)
Arrow Inkub(walka na dystans-magia-sześć celów-skamienienie wrogów) lub Pandemoniusz(obydwie formy od Demonologa,walka na dystans-magia-sześć celów-ogień)/Sukub(od Wiedźmy,walka na dystans-magia-sześć celów-przemiana wrogów)
Arrow Modeusz(od Pandemoniusza,walka na dystans-magia-sześć celów-ogień)
Łuk:
Arrow Kamienny Gargulec(pierwsza forma,walka na dystans-magia-jeden cel-odłamki skał)
Arrow Marmurowy Gargulec(walka na dystans-magia-jeden cel-odłamki marmuru)
Arrow Onyksowy Gargulec(walka na dystans-magia-jeden cel-odłamki onyksu)
Wsparcie:
Arrow Diabeł(pierwsza forma,walka wręcz-pazury)
Arrow Demon(walka wręcz-pazury)
Arrow Moloch(walka wręcz-pazur)
Arrow Bestie(walka na dystans-broń-sześć celów-cięcie)/Władca Demonów(walka wręcz-topór)
Arrow Tiamath(od Bestii,walka na dystans-broń-sześć celów-cięcie)/Zgłębiczart(walka wręcz-ostrze piekieł/skamienienie) lub Włodarz(obydwie formy od Władcy Demonów,walka wręcz-ostrze piekieł/oparzenia)
Bohaterowie:
Arrow Książę Demonów(walka wręcz-miecz piekieł)
Arrow Arcyczart(walka na dystans-magia-sześć celów-ogień)
Arrow Doradca(walka na dystans-broń-jeden cel-kusza)
Arrow Baronowa(ustawia rózgi,walka na dystans-magia-jeden cel-spowodowanie ucieczki)
A teraz małe wyjaśnienie:
Arrow walka wręcz-oznacza że jednostka powinna się znajdować w pierwszej linii,atakuje sąsiednie jednostki)
Arrow magia-atak opary na żywiołach,nie polegający na broni
A teraz drzewka rozwoju:
Arrow Opętany
Arrow Berserker
Arrow Antypaladyn
Arrow Rycerz Pikieł
Arrow Wyznawca
Arrow Czarnoksiężnik
Arrow Sobowtór
Arrow Wyznawca
Arrow Czarownica
Arrow Wiedźma
Arrow Sukub
Arrow Wyznawca
Arrow Czarnoksiężnik
Arrow Demonolog
Arrow Inkub
Arrow Wyznawca
Arrow Czarnoksiężnik
Arrow Demonolog
Arrow Pandemoniusz
Arrow Modeusz
Arrow Kamienny Gargulec
Arrow Marmurowy Gargulec
Arrow Onyksowy Gargulec
Arrow Diabeł
Arrow Demon
Arrow Moloch
Arrow Bestia
Arrow Tiamath
Arrow Diabeł
Arrow Demon
Arrow Moloch
Arrow Władca Demonów
Arrow Zgłębiczart
Arrow Diabeł
Arrow Demon
Arrow Moloch
Arrow Władca Demonów
Arrow Włodarz
Statystyki:
OPĘTANY
Arrow Poziom: 1
Arrow Punkty Życia: 120
Arrow Pancerz: 0
Arrow Punkty doświadczenia potrzebne do awansu: 95
Arrow broń: Krótki Miecz
Arrow Inicjatywa: 50
Arrow Typ obrażeń: Oręż
Arrow Obrażenia: 25
Arrow Zasięg: Sąsiednie jednostki
Arrow Komentarz: Podstawowa jednostka Legionów do wali bezpośredniej. Całkiem przydatna(szczegulnie po ulepszeniach). |
|